YARDIM VE SIKÇA SORULAN SORULAR

Siyezta | Ürün Kalitesi

ÜRÜN KALİTESİ

Buğdayın atası olarak bilinen siyez, genetik yapısı değiştirilemez bir besindir.
Bu sayede, siyezi mutfağınızın her köşesinde güvenle kullanabilirsiniz.

Siyezta | KARGO

KARGO

  • Hangi Kargo Firmalari İle Çalışıyorsunuz?

    Türkiye içi gönderilerimizi MNG Kargo; ve uluslararası gönderilerimizi PTS ve DHL ile yapıyoruz.

  • Kaç Günde Ulaşır?

    Türkiye içi gönderiler 1-3 iş günü, uluslararası gönderiler gümrüklemede zaman kaybetmediği durumda 2-7 iş günü içinde adrese teslim ediliyor.

  • Kargo Ücreti Ne Kadar?

    Türkiye ve bazı ülkelere gönderilerde kargo ücretsizdir. Bazı uluslararası gönderilerde ise gönderi ülkesine göre toplam tutara ek kargo ücreti yansıyabilmektedir. Ülke bazlı gönderi ücretleri hakkında daha fazla bilgi için tıkla.

  • Uluslararasi Gönderi Yapıyor Musunuz?

    Evet. Dünyanın bir çok ülkesine gönderi yapabiliyoruz. Daha fazla bilgi için tıkla.

Siyezta | İADE - ÜRÜN DEĞİŞİMİ

İADE - ÜRÜN DEĞİŞİMİ

  • İade/Değişim İşlemini Nasıl Yapabilirim?

    siyezta.com.tr kullanıcılarına %100 iade/değişim garantisi veriyor. İade ya da değişim mi yapmak istiyorsun hiç sorun değil.

    siyezta.com.tr olarak sattığımız her ürünün kalitesinin arkasında duruyoruz, umarız sen de memnunsundur. Ola ki herhangi bir sebepten dolayı memnun değilsen, ilk olarak mail veya telefon yoluyla bizimle irtibata geçmeni istiyoruz. Böylece ürünü ve/veya faturasını nasıl iade edeceğini detaylarıyla açıklayacağız. Eğer faturanı kaybettiysen, sorun değil; fatura yerine dilersen iade/değişim pdf dosyasını indirip çıktısını alıp doldurabilir ya da temiz bir kağıda okunaklı olarak sipariş numaranı ve yapılmasını istediğin işlemi yine aynı şekilde yazıp tarafımıza gönderebilirsin. Hem de anlaşmalı kargo şirketimiz ile hiçbir bedel ödemeksizin.

  • Siparişimi Kaç Günde İade Edebilir Ya Da Değiştirebilirim?

    İade/değişim işlemi için ürün tarafına ulaştıktan 1 hafta içinde bizimle irtibatla geçmen yeterli. Herhangi bir memnuniyetsizlik durumunda, e-posta yoluyla bize her zaman info@siyezta.com.tr adresinden ulaşabilirsin.

  • İade Ettiğim Ürünün Geri Ödemesi Ne Zaman Yapılır?

    İaden için siparişin sırasında kullandığın ödeme yöntemi üzerinden geri ödeme talimatı veriyoruz. Geri ödemen ödeme yönteminin şartlarına göre farklılık gösterebilir, ortalama 3-10 iş günü içerisinde tamamlanacaktır.

  • Kampanyadan Yararlandığım Bir Siparişte İade/değişim Nasıl Olur?

    Kampanyadan yararlanılmış bir siparişte, iade ya da değişim gerçekleştirildiği takdirde kampanya koşulları sağlanmaya devam ediyorsa kampanya iptali gerçekleşmeden iade ya da değişim işlemi yapılır. Ancak, iade ve değişim sonrası ürünler kampanya şartlarını sağlamaya yetmiyorsa kampanya iptal olur ve ürün iadesiyle ilgili ücret iadesi kampanyanın iptali göz önünde bulundurularak yapılır.

Siyezta | SİPARİŞ VE ÖDEME

SİPARİŞ VE ÖDEME

  • Ödemeyi Nasıl Yapabilirim?

    Ödemeni sipariş aşamasında sunduğumuz seçeneklerden birini kullanarak yapabilirsin; KREDİ KARTI, BANKA KARTI, HAVALE/EFT veya KAPIDA ÖDEME seçeneklerinden dilediğinle.
    Havale/EFT için:
    Hesap İsmi: Mehtap Çay
    Banka: Garanti Bankası
    İban: TR50 0006 2001 4940 0006 2989 03

  • Kredi Kartına Taksit Yapıyor Musunuz?

    Maalesef kredi kartına taksit imkanımız bulunmamaktadır.

  • Ödeme Güvenliğini Nasıl Sağlıyorsunuz?

    Güvenlik önlemi olarak satınalma işlemlerinde SSL kullanıyoruz. siyezta.com.tr hiç bir şekilde kredi kartı veya izin vermediğin kişisel bilgilerini saklamaz, 3. kişilerle paylaşmaz

  • Siparişimi İptal Edebilir Miyim?

    Siparişini kargoya vermediğimiz sürece istediğin zaman iptal edebilirsin. İptal etmek için sipariş takip ekranından siparişini bulup iptal et'e tıklaman yeterli.

  • Siparişimi Verebilmem İçin Üye Olmam Gerekiyor Mu?

    Hayır. Üye olmadan da istediğin zaman sipariş verebilirsin. Fakat üye olduğunda bir çok indirim ve kampanyadan yararlanabileceğini, yeni ürünler ve siyezta.com.tr ile ilgili gelişmelerden haberdar olabileceğini hatırlatmak isteriz.

  • Siparişimi Verdim, Nasıl Takip Edebilirim?

    Siparişini, üye girişi yapıp profiline girdikten sonra "Siparişlerim" sekmesinden takip edebilirsin ya da sipariş numaran ve siparişi verirken kullandığın emailini kullanarak sipariş takibi sayfamızdan da takip edebilirsin.

Siyezta | ÜYELİK

ÜYELİK

  • Hesabıma Girişi Yapamıyorum?

    Bunun birkaç sebebi olabilir;
    Mail adresini yanlış giriyor olabilirsin. Eğer kayıt olduğun mailini hatırlamıyorsan yeniden kayıt olman veya bizimle info@siyezta.com.tr adresinden iletişime geçmen gerekiyor. Şifreni yanlış giriyor olabilirsin. Bu durumda üye girişini tıklayıp "şifremi unuttum" linkini kullanarak şifreni yenileyebilirsin. Yeni üye olduysan ve henüz sana gönderilen maildeki aktivasyon linkine tıklamadıysan hesabına giriş yapamazsın. Giriş yapabilmek için aktivasyon adresine bir kez tıklaman yeterli olacaktır. Eğer yukarıdaki adımların hepsini doğru yapmana rağmen giriş yapamıyorsan bizimle info@siyezta.com.tr adresinden iletişime geçebilirsin.

  • Hesabımı Tamamen Kapatabilir Miyim?

    Bizi üzeceğini göz ardı edersek cevap evet :( Bunun için üye girişi yaptıktan sonra sitenin en üst sağ kısmında bulunan kullanıcı adına tıkladıktan sonra ilgili sayfaya yönlenebilirsin. Karşına çıkan sayfanın alt kısmında "Hesabımı Kapat" düğmesine tıklayarak hesabını kapatabilirsin.

  • Profil Bilgilerimi Nasıl Güncelleyebilirim?

    Üye girişi yaptıktan sonra sitenin en üst sağ kısmında bulunan kullanıcı adına tıkladıktan sonra, "Profil" sekmesinden tüm bilgilerini güncelleyebilirsin.

ÜRÜNLERİMİZ VE
SİYEZ İLE İLGİLİ EN GÜNCEL BİLGİLERİ KEŞFEDİN

BLOG’A GÖZAT